Beach running...


'k heb ondertussen een drietal beach runs op mijn actief staan en ik moet zeggen, 't is lastig, maar wel fun, het enige wat mij een beetje steekt is dat die afstand blijkbaar niet altijd 100 % correct is. Akkoord, de ene strandloop is de andere niet, maar een verschil van > 2 km/h in één week tijd vind ik toch wat veel...
Die van Zeebrugge heb ik zelf eens uitgepast op mapmyrun en is vermoedelijk +/- exact 10km, (als't er 100m naast is, soit) maar die van Koksijde moet m.i. 1 km langer geweest zijn. Is de afstand naar het strand toe misschien niet meegeteld? En ik vermoed dat die van De Panne nu iets korter was dan de aangekondigde 8 km.

Als er iemand met een garmin exacte parcours heeft dan hoor ik het graag...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Kris,

Ik wist niet dat jij ook een blog had! Wat leuk dat je eens bij ons kwam piepen! Via je ma te weten gekomen zeker?
Ik zet alvast een linkje naar jouw blog op de mijne!
Liefs