eindelijk weer een tien mijl

Deze avond heb ik voor het eerst sinds de sirene-jogging nog eens 16 km aan een stuk gelopen.

'k had deze week nauwelijks kilometers gemaakt (9 :-(), dus vandaag was eigenlijk de laatste kans om daar wat aan te doen. ik vertrok met het idee om 2 of 3 toertjes van 5 km te lopen, maar onderweg ben ik van idee veranderd: ik zou beginnen met een rondje van 8 km en dan wel zien in de tweede ronde wat ik zou doen: nog eentje van 8 of één rondje van 5. Het zijn er uiteindelijk dus 2 van 8 geworden. jeij me!. samen met de 4 km die ik op een sukkeldrafje afwerkte naast het skeelerende dochtertje van mijn vriendin is dat bijna 20 km! helaas niet in één stuk maar toch.
Eindhoven komt nog steeds te vroeg, maar wegens het afblazen van de ekiden in Brussel zit ik wel een maand zonder wedstrijdritme, iets wat me niet meer overkomen is sinds april. hmmm 'k zal efkens joggings.be moeten raadplegen of er nog een wedstrijd in de buurt is intussentijd.
Volgend jaar gaan we er toch eens werk moeten van maken om de 42 km vol te maken.

1 opmerking:

Anoniem zei

nu vrijdag is er een wedstrijd "rapper dan een ezel"