AAAAArrgll!

Door een kronkel in mijn brein was ik in de volle overtuiging dat de massajogging van meubelplein de Olifant op 21/10 gelopen werd (morgen dus). Maar het was vandaag! En ik heb 'm gemist!
En zo eindigt het OLC 2007 voor mij dus met een valse noot: geen punten, geen 13e wedstrijd en dus ook geen 10 bonuspunten, 5 euro naar de kl**en (voor één keer dat ik vooraf inschrijf)..
en sinds half september ook geen wedstrijdritme meer...
In plaats daarvan een wc proberen te ontstoppen zonder succes trouwens.

Ah well.
Misschien loop ik morgen nog in Damme-Oostkerke mee (14,4km), maar ik weet niet precies hoe en waar de start is. Anders zit het seizoen erop voor mij. Wie een idee heeft graag een berichtje alstubliefdankuwel.

Mijn figuur krijgt stilaan weer de vorm die het achttien jaar geleden had toen ik afstudeerde van de middelbare school en die twee uurtjes sport per week vaarwel zei.
Maar de loopschoentjes gaan nu enkele weken de kast in en dan beginnen we zo begin december zoetjesaan weer op te bouwen voor het OLC 2008!

adios amigos en tot volgend jaar!

1 opmerking:

Anoniem zei

AMATEUR!
LOL!
AMATEUR!
Zit hier te smilen tot en met!
Er zijn nog leuke wedstrijdjes hoor dit jaar.
11 november Ploegsteert ( 8 km en 21 km)
17 november Gistel ( 4 km en 12 km)
2 december bij Koen Vansteenkiste (Gistel)
En ergens in december nog iets in Langemark (iedereen een mooie prijs!)
Enz. Enz.
AMATEUR!