Sportschoenen van 60 euro evenwaardig aan schoenen van 105 euro

een onderzoek van Rami Aboud zou aantonen dat sportschoenen van 60 euro evenveel of zelfs meer comfort en schokdemping bieden als schoenen van 105 euro. Mensen denken alleen maar dat die duurdere schoenen meer bescherming bieden...

Hmmm...
ik ben happy met de schoenen die ik laatst kocht, maar heb ik daar teveel aan uitgegeven? zou ik net zo goed lopen met een paar van 60 euro?
Die testen, zijn de uitgevoerd over de volledige 1000 km die een normale loopschoen meegaat? Of enkel de eerste 500 m?

Meer vragen dan antwoorden...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ja zoals een volkswagen polo waar ik mee rij. Of een vette bmw 120 km/uur op autosnelweg we komen op hetzelfde tijdstip aan. In New York gaan de loopschoenen nog goedkoper. Waar ik 2paar meebreng

Anoniem zei

Of een matras kopen, ook al zo iets moeilijks! Wat is nu een goeie matras? Een van 300 Euro of een van 1200 Euro. Beide verkopers geven hun verhaal, overal lees je andere commentaren, wie of wat moet je nu nog geloven? 1200 Euro is een smak geld voor een slechte matras, maar 300 Euro wil ik net zomin aan een slechte matras verliezen.... dus.... nog geen matras gekocht!
Liefs,

Anoniem zei

Koop een matras bij IKEA veel keuze aan kwaliteit en prijsverschil, maar altijd 10 jaar waarborg of was het meer, als ze in prak is krijg je een nieuwe....