dipje

Na de mindere prestatie in de sirenejogging heb ik het even moeilijk gehad om mezelf te motiveren om nog te gaan lopen. Het resultaat was er dan ook naar: tot vrijdagavond had ik van de hele week maar 5 km gelopen. Vrijdag wou ik dan in de voorbereiding naar de halve marathon in Eindhoven een duurloop inlassen: 3 rondjes van 5 km. En als ik het nog zag zitten: een vierde rondje.
Halverwege het derde rondje ben ik echter moeten stoppen: links deed mijn knie en enkel pijn, rechts mijn grote teen en mijn heup.
Vanavond heb ik dan nog eens 10 km gelopen zodat het weektotaal toch nog op 27 km komt, geen uitschieter, maar ook geen ramp. Ik zal toch nog eens héél goed moeten nadenken over mijn deelname in Eindhoven :-S
Enfin,woensdag is er de wedstrijd "rond de nieuwe koerswijk" van het OLC daarna zien we wel.

Misschien liggen de langere afstanden mij niet en moet ik mij meer concentreren op de 10km en de 10 mijl...

Geen opmerkingen: