14/09 Dwars door het westerkwartier 9km - 41:18



Ik ben er bovenop!

Ik ben zoals de Rode duivels: bij één goede prestatie kan ik de wereld aan, na één slechte prestatie ben ik niet goed genoeg om te helpen donderen.
En Vrijdag ging het écht goed. Een trage start en iedereen die ik ken is weg. Ik maak me niet druk en loop rustig een rondje warm in het zog van vier dames. na 14 minuten effen passeer ik de aakomst. De tweede ronde kom ik op stoom en haal de vluchters één voor een bij. Xavier Tange, Xavier Vanwijnsberghe, Edmond Schuysmans om er maar een paar te noemen. De aankomst: 27:30, de derde ronde kan ik volhouden en na 41 min en 18 seconden is deze korte wedstrijd alweer achter de rug. Met een gemiddelde snelheid van 13,08 km/h is dit terug een recordprestatie. We moeten ook nog even het klassement afwachten, maar het zou best nog wel eens spannend kunnen worden tussen Werner en ik.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie blog heb je gemaakt!
Doe zo verder!
Op loopgebied gaat het ook wat vlotter nu. Je hebt al een hele weg afgelegd.
Greetz,

Francis

Anoniem zei

Way to go Kris!
Liefs,