Wijkloop de nieuwe stad 13,5 km - 1:06:18 - 12.2km/h



Zaterdag 23/06 de bewolking trekt op en het belooft een warme wedstrijd te worden.
Door misrekening en verloren te rijden ben ik maar nét op tijd bij de start(letterlijk, ik kom aan de start op het moment dat ze aan het aftellen zijn). En we zijn vertrokken voor 3 rondes van 4,5 km (2 voor de dames). de ondergrond is vrij afwisselend, iets wat ik niet zo aangenaam vind. maar de errgste kuitenbijter is toch wel de ronde rond de plaatstelijke velodroom. de eerste ronde loop ik in 20:50, een mooie tijd , maar hou ik dit vol? de tweede ronde brengt al meer duidelijkheid: 43:50 en de derde ronde is bijten om te blijven lopen. uiteindelijk kom ik over de finish na 1u 6 minuten en 18 sec, precies 15 sec na mijn collega Werner.
Nadien kaart ik nog na bij een donkere leffe samen met collega bloggers Clint en Koen SGEE
o ja de foto komt van de website van Francis

Geen opmerkingen: